donderdag 1 december 2016

AJC75# Teken of doodle/ Draw or doodle

Een nieuwe maand, een nieuwe challenge op het Art Journey blog. Deze maand ben ik aan de beurt om een thema te bedenken. Het werd: Tekenen of doodlen. Dat kan zijn van een uitgewerkte tekening tot aan een gedoodled randje om je kaart en alles er tussen in.

Doe je ook mee? Kijk gauw op het Art Journey designteam blog voor de voorwaarden en voor de mooie voorbeelden van de designteam leden.

A new month and a new challenge over at the Art Journey blog. This month it is my turn to host the challenge and I chose: Draw or Doodle. This can be anything from a complete drawing to a doodled border and a lot in between.

Do you join in with the fun? Hop over to the Art Journey designteam blog for the terms and conditions and for some nice examples from the team members.

Ik tekende twee harten met een stift, drie lijnen dik. Op een ervan stempelde ik de tekst en ik knipte de harten uit. Mijn achtergrond is gemaakt met verf, muziekpapier en stencils. Nog een randje gedoodled en een paar witte rondjes, linksboven.

I drew two hearts with a marker, three lines. On one of the hearts I stamped the text and I cut out the hearts. My background was made with paints, scraps of paper and stencils. I added a doodle border and some white circles, top left.
Stempels/Stamps:
Mijn tweede kaart begon met een bonte achtergrond van distress inkten. Ik tekende de cirkels erop met acrylverf-stiften. Hiermee werden ook de andere doodles getekend. Daarna heb ik de cirkels met elkaar verbonden tot een ketting. Ik stempelde de tekst, randje erom, klaar.

My second card started with a colourful background made with distress inks. I doodled the circles with paint markers. Added some more doodling in black and white and connected the circles to make a chain. I stamped a sentiment and drew a borderand that's it.

Stempel/Stamp:

Doe je ook mee? Het is makkelijker dan je denkt!

Do you join in? It's easier than you think!

Groetjes, Ellen



1 opmerking: