maandag 25 mei 2015

gelli plate cards

Wat heerlijk is het toch om met de gelli plate prints te maken! Ik maakte nog twee kaarten met een gelli print achtergrond:

It's great to make prints with my gelli plate! I made two more cards with a gelli plate background: 


Op bovenstaande kaarten heb ik met witte (en zwarte) verf en een stencil wat extra details aangebracht.

On the cards above I use white (and black) pain to add some extra detail.


Uit een vel wit papier sneed ik twee vierkanten in formaten die op een kaart toepasbaar zijn: 12,5 cm vierkant en 9,5 x 13,8 cm. Nu heb ik twee zoekers, die leg ik op mijn print, waardoor ik kan zien hoe mijn gelli print er op een kaart uit ziet.

Out of a piece of cardstock I cut two card sizes: one 12,5 cm square, one 9,5 x 13,8 cm. I can lay them on my print and search for interesting backgrounds for cards.

De kaart die ik maakte met dit uitgesneden stuk (rechts) zal ik later laten zien.

I will show you the card I made with the cut out piece on the right later.

Bedankt voor je bezoekje!
Thanks for looking!

Groetjes, Ellen

1 opmerking:

  1. Gave kaarten heb je met je Gelli plate achtergrondjes gemaakt Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen