donderdag 9 oktober 2014

Meer Art Journey mixed media

Oh, wat geniet ik van het huidige Art Journey thema Mixed Media.  Eindelijk kom ik er toe om mijn gelli printjes te gebruiken die ik tot nu toe op een grote stapel heb liggen. Je hebt gelijk een basis om op verder te gaan, zo leuk!

Oh, I really enjoy this month's Art Journey theme Mixed Media. Now I am using my gelli prints that are piling up. They're a great base to work on!

Ik stempelde de vissen op een oranje gelli print en heb ze een beetje extra gekleurd met Inktense potloden en wat Inka Gold Copper voor een mooie gloed. Ik plakte ze op een blauw-groene gelli print. Voor extra zeebodemgevoel stempelde ik eerst nog op de achtergrond.

I stamped the fish on an orange gelli print and coloured them a little with Inktense pencils. I gave the fish some glow with Inka Gold Copper. I glued the fish onto a blue-green gelli print.  For a more "bottom-of-the-see" feeling I stamped on the background first.


Met een witte en een zwarte Posca acrylverf-pen wat details op de vissen en de luchtbellen getekend.
With a white and a black Posca acryllic marker I drew some accents on the fish and the air bubbles.

Je kunt nog bijna de hele maand meedoen met deze leuke uitdaging. Klik hier om naar het designteam blog te gaan en je bijdrage te uploaden. Misschien win je wel de tegoedbon van € 10,-!

There is almost the whole month to join this great challenge. Click here to go to the design team blog and upload your project. Perhaps you will be the winner of the € 10,- gift certificate!

Groetjes, Ellen


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen dat jij ook zo van mixed media geniet, vind het zelf ook heerlijk om te doen :) en wat een prachtige kaart heb je gemaakt, zóóó leuk die goudvissen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi afgewerkt en schitterende kleuren.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurige kaart Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen