donderdag 11 april 2013

Nog meer Art Journey Stempels

Hallo!

Vandaag de laatste twee van de serie nieuwe Art Journey stempelsets die in Zeist zijn gepresenteerd: "Waterdrops" en "Silhouette 2".

Today the last two of the series of new Art Journey stamp sets that were released in Zeist last week: "Waterdrops" and "Silhouette 2".

Boekenlegger/bookmark met Waterdrops, Fish
Snelle kaart/ quick card met Silhouette 2 en acrylblokje

Kaart met Silhouette 2, Sewing, Bird boy, Tree
 Alle stempels van Art Journey (klik hier)
All stamps from Art Journey (click here)

Bedankt dat je kwam kijken! Ik hoop dat je nog eens komt!
Thanks for your visit, I hope you come here again!

Groetjes, Ellen

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je deze stempels leuk gebruikt, Ellen!
    Ze komen mooi tot hun recht..

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakte schitterende kaartjes met de nieuwe stempels Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ellen ik vind ze alledrie geweldig !! De laatste is helemaal een plaatje !

    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet eigenlijk niet welke ik het mooiste vind, want ik vind ze allemaal erg mooi.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De druppels en de vissen, wat een goeie match! Ook je snel klaar kaartje vind ik super. Het onderste is een staaltje van mooi stempelwerk, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt met de nieuwe stempels Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card, especially love the first one.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaarten Ellen, heel mooi gedaan!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen